tirsdag den 22. februar 2011

Jeg er så glaaad for min cykel....

Hey fra Kina!
- her er et par billeder, det er alt hvad mit trætte hovede orker for i aften :)


 Lufthavnen i Kina 

 Pineapple pie fra McD!

 Det er vores skildpadde Sebastian!
 Vores flotte cykler... wow, at cykle er en oplevelse i Kina! 
- Kineserne er sindssyge i trafikken!!

 Hele gruppen, her spiser vi frokost :)

 Chok... man skal lade være med at sove i trafikken! 

 Navnet på en tøj butik.

 Sophie med en lyserød bolle.

 Supermarked.

 Supermarked - "hvad mon det er!?"

 Kasper, som fik af vide af Sunny at han ligner en "movie star"!
 Sophie i skolens park.

 "Undergrundsmarked"

Marked.

 Marked. 

 Chips med LIME!!! - de smagte så skørt! (Ud over lime chips købte Sophie også agurk-chips, dem glæder jeg mig mere til at smage :b)

Såe, jeg blev rastløs, og åbnede min nødpakke 
- tusind tak, familie! 

(Nu er klokken 23.30 i Kina, og 16.30 i Danmark.)

Godnat! 

1 kommentar: